مرکز فروش اینترنتی بازارچه

فروش پستی و اینترنتی محصولات متنوع با کیفیت و دارای ضمانت معتبر

مرکز فروش اینترنتی بازارچه

فروش پستی و اینترنتی محصولات متنوع با کیفیت و دارای ضمانت معتبر

مرکز عرضه محصولات متنوع داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

خرید اینترنتی قلیان الکترونیکی استارباز,مرکز خرید قلیان الکترونیکی استارباز اصل,خرید آنلاین قلیان الکترونیکی استارباز اورجینال,قیمت قلیان الکترونیکی استارباز,قلیان الکترونیکی استارباز 120000 تومان,خرید عمده قلیان الکترونیکی استارباز,خرید قلیان الکترونیکی استارباز به قیمت عمده,نمایندگی فروش قلیان الکترونیکی استارباز,فروش قلیان الکترونیکی استارباز اصل و ارزان, قلیان 120هزارتومانی,قلیان برقی,خرید قلیان جیبی,خرید اینترنتی قلیان,خرید قلیان شارژی,خرید کارتریج قلیان الکترونیکی استارباز,کارتریج اضافی قلیان الکترونیکی استارباز,تنباکوی اضافی قلیان الکترونیکی استارباز,مرکز خرید تنبکوی اصل قلیان الکترونیکی استارباز,خرید قلیان الکترونیکی استارباز از اینترنت,سفارش قلیان الکترونیکی استارباز اصل,قلیان الکترونیکی استارباز پرداخت درب منزل,خرید قلیان الکترونیکی استارباز با تخفیف, خرید اینترنتی قلیان StarBuzz,خرید ارزان قلیان StarBuzz,قیمت قلیان StarBuzz,مشاوره برای خرید قلیان StarBuzz,نمایندگی فروش قلیان StarBuzz اصل,تنباکوی اضافی قلیان StarBuzz

 

امروز در فروشگاه بازارچه جدیدترین نسل قلیان الکترونیکی استارباز را به شما معرفی میکنیم.با این قلیان جیبی فوق العاده شکیل, هرجا دلتان خواست میتوانید قلیان بکشید. قلیون شما همیشه چاق و آماده مصرف است.

Ehose  Starbuzz
فروش ویژه با تخفیف استثنایی

قلیان استارباز

 
خرید قلیان استارباز

شماره تماس برای سفارش و اطلاعات بیشتر


0938962663
صادقی

میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به خرید کنید. با کلیک بر روی خرید پستی, فرمی برای شما نمایش داده میشود که با پر کردن آن و کلیک بر روی ثبت سفارش, سفارش شما ثبت میشود. اگر رنگ خاصی در نظر دارید آن را در قسمت توضیحات حتما ذکر کنید.
برای سفارش راحت تر, اسم و آدرس خود را به شماره 09389626633 اس ام اس کنید و یا از طریق تلگرام پیام دهید.

قیمت: فقط 250.000 تومان

خرید پستی

امروز قصد داریم نسل جدید قلیان الکترونیکی را به شما معرفی کنیم. E-Hose  جدیدترین نسل قلیان الکترونیکی استارباز است. شما می توانید این قلیان اصل و فوق العاده شگفت انگیز را از این سایت تهیه کنید و کشیدن قلیان همراه را در هرکجا که دلتان خواست تجربه کنید! هر قلیان همراه الکترونیکی استارباز دارای دو کارتریج آبی رنگ است که به وسیله این دو کارتریج می توانید طعم ها را ترکیب کنید, درست  مثل قلیان های سنتی. همچنین این قلیان دارای یک آداپتور شارژر 110 ولت است که می توانید به وسیله ان اقدام به شارژ قلیان خود کرده و با هر بار شارژ 1000 پک قلیان بکشید!

خرید قلیان استارباز

خرید قلیان استارباز

خرید قلیان استارباز


نکته: حتما درپوش پلاستیکی را که در انتهای کارتریج ها وجود دارد را قبل از مصرف از انتهای کارتریج ها جدا کنید. این درپوش ها به منظور جلوگیری از سرریز شدن مایع داخل کارتریج ها هنگام حمل و نقل تعبیه شده اند و جدا نکردن آنها میتواند به قلیان شما صدمه وارد کند.

13534957061

خرید قلیان استارباز

کارتریج های استار باز E-Hose  مخصوص قلیان الکترونیکی استارباز هستند و در دو حالت بدون نیکوتین و دارای نیکوتین 1/5 میلی گرم در دسترس هستند.
قلیان استارباز دارای دو کارتریج است که این امکان را برای شما فراهم میکنند که درست مثل قلیان های معمولی و سنتی اقدام به ترکیب طعم های دلخواه خود کنید.
باتری قلیان ای هوز استار باز Starbuzz Ehose  بسیار سریع شارژ میشود(شارژ اولیه ممکن است 2 تا 4 ساعت به طول بینجامد) و تا 1000 پک دوام می آورد.

تصویر جعبه قلیان استار باز اصل به شکل زیر است


خرید قلیان استارباز

از کشیدن نسل جدید قلیان جیبی استارباز لذت ببرید.

خرید قلیان استارباز

این قلیان در رنگ های متنوع عرضه شده است که در تصاویر مشاهده میکنید. رنگ مورد نظر خود را در فرم سفارش در قسمت توضیحات یا پیغام ذکر کنید.

خرید قلیان استارباز

تکنولوژی قلیان الکترونیکی استارباز دود پرحجم و غلیظ و با طعم دلخواه شما را برای شما به ارمغان می آورد, و باعث می شود از قلیان کشیدن نهایت لذت را ببرید.
قلیان استار باز با اندازه 12 اینچی خود, بسیار شبیه به دسته قلیان های سنتی است اما در داخل خود سیستم الکترونیکی دارد که دودی غلیظ و در عین حال بدون نیاز به تنباکوی سنتی را برای شما فراهم میکند که هر کارتریج آن 1500 پک غلیظ ارایه می دهد.

خرید قلیان استارباز
نه نیازی به ذغال است, نه آب کثیف, و نه تنباکوی چسبان و اذیت کشیدن برای آماده کردن قلیان. با استارباز فقط دود خالص را تجربه کنید.

خرید این محصول با قیمت 250.000تومان از طریق لینک زیر

خرید پستی

برای اینکه سفارش خود را راحت تر انجام دهید اسم و آدرس خود را به شماره زیر اس ام اس کنید. اگر رنگ خاصی در نظر دارید و یا تنباکوی اضافی هم میخواهید سفارش دهید در پیام خود ذکر کنید.


شماره تماس: 09389626633


صادقی

تنباکوی اضافی هم اگر درخواست داشتید برایتان ارسال میکنیم. خودتان هم میتوانید ازز طریق این سایت خرید مستقیم کنید.

 

  • mehdi gh